20.05.2012

Mama i ja :-)

Absolutny brak konsekwencji oraz empatii :-( poprzednia kartka, która naprawdę miała być dla mojej Mamy - sprzedała się jeszcze ciepła i znów powęrduje do innej mamy... Tak więc poniżej kolejne podejście, tym razem dla pewności wkleiłam zdjęcie mojej Mamy ze mną w wypasionym wózku :D Ponadto to moja pierwsza schodkowa kartka i pierwszy motyl wycięty "tymi ręcami" bez wykrojników ani maszynek, wyszedł spod skalpela i nożyczek - uff ale przygoda :-D


Jako że kolory znakomicie odpowiadają wyzwaniu w Art Piaskownicy GRAJ W KOLORY , zgłaszam się ze swoją propozycją kolorystyczną :-)

Z uwagi iż jest to kartka na Dzień Mamy to wrzucam ją na Wyzwanie #7 z Katharynką w Kreatywnym Polu. Moja kartka wprawdzie nie zawiera napisów "dla mamy, w dniu matki" etc. dgyż postanowiłam je zastąpić jakże wymownym zdjęciem sprzed .... wielu lat i tym akcentem właśnie złożyć życzenia z okazji Dnia Mamy.

The card was made basing on the map on iSpy Sketches ISSC16 with Dyane Fogleboch. This is my first step card and my first butterfly made by my own with knife and scissors without any machine :-)